ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Scantastic Version 2.12 eller nyare version  (läst 653 gånger)

2004-11-10, 22:13
läst 653 gånger

Utloggad Sam Blixt

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 6336
  • Senast inloggad: 2019-04-23, 20:37
    • Visa profil
    • samblixt.se
Vet någon var man kan köpa eller ladda hem Scantastic Version 2.12 eller nyare version?
 
Gärna Freeware
 
 
MVH
 
Sam

2004-11-15, 00:00
Svar #1

Ove Tegnér

Scantastic 4.2 för Scantak scanners. Duger det ?
 
Det var ju bara att hämta på nätet. Blev lite nyfiken varför du inte gjort det själv ?
 DriverGuide.com hade den gratis men det var en snårig väg att registrera sig utan att man ofrivilligt senare får e-postlådan full med erbjudanden. Kanske var det det därför du avstod ?
Maila mig snällt så kan jag skicka över filen  till dig :-)
 
mvh // Ove Tegn?r

2004-11-15, 20:08
Svar #2

Utloggad Ann Sjöberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 363
  • Senast inloggad: 2020-02-21, 16:30
    • Visa profil
Det är bra med ett slaskkonto hos hotmail eller någon annan e-postleverantör. Jag har själv ett som jag bara använder för att skriva in en giltig e-postadress när jag vill ladda ner program. Det gäller bara att logga in på hotmail en gång i månaden så att kontot hålls vid liv...  
 
Fast tyvärr så snappas ju e-postadresser upp även på andra vis. Jag hade t.ex. ett konto som jag fick spam på innan jag hunnit börja använda det.
Hälsningar
Ann

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna