ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Tillfällighetsfynd - hvad sker der?  (läst 474 gånger)

2006-11-25, 15:34
läst 474 gånger

Utloggad Gudrun Wallengren

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1094
  • Senast inloggad: 2018-04-29, 22:23
    • Visa profil
Er der nogen som ved, hvorfor så mange (nærmest alle?) kommentarer til indlæg i Tillfällighetsfynd er fjernet?
 
Den kronologiske rækkefølge af indlæggene er også ændret, det er naturligvis mindre væsentligt.
 
I længere tid har computeren hjemme været ude af drift. Jeg har ikke kunnet bruge den, og har ikke fået fulgt med på Anbytarforum. 
 - Hvis mit spørgsmål allerede skulle være gammelt nyt, undskylder jeg dette.
 
Venlig hilsen
Gudrun Wallengren

2006-11-26, 09:13
Svar #1

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Hej Gudrun!
 
Jag brukar inte gå in i Tillfällighetsfynd, så jag vet inte hur det fungerar i vanliga fall, men det kanske har blivit samma problem där, som i Porträttfynd, med sidor som ser annorlunda ut eller inte kommer fram.
 
Igår kväll skulle jag gå in i Porträttfynd, men fick ge upp, då den vanliga sidan inte gick att få fram. Idag gick jag in i Tillfällighetsfynd och ser inga nya inlägg. Bör man inte se de senaste inläggen där också, precis som i Porträttfynd utan att klicka någonstans?
 
Ann-Mari B
Ann-Mari Bäckman

2006-11-27, 08:35
Svar #2

Utloggad Gudrun Wallengren

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1094
  • Senast inloggad: 2018-04-29, 22:23
    • Visa profil
Hej Ann-Mari
 
Jo, før i tiden kunne man se indlæggene i nogenlunde kronologisk rækkefølge, sådan er det ikke i øjeblikket.
Men det værste er nok, at alle kommentarerne til indlæggene er forsvundet.
 
Venlig hilsen
Gudrun

2006-11-27, 09:13
Svar #3

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Gudrun!
 
Jag ska meddela Redaktören att det uppstått samma problem i Tillfällighetsfynd som i Porträttfynd. Få se om det går att rätta till.
 
Ann-Mari
Ann-Mari Bäckman

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna