ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Underliga tecken på skärmen  (läst 677 gånger)

2001-12-06, 12:08
läst 677 gånger

sven johansson

Varför står det en massa ord etc vid sidan om rubrikerna på sidan nytt senaste dygn ???
jag begriper ingenting.........

2001-12-06, 12:16
Svar #1

Carl Szabad (Carl)

Vad står där? Jag ser ingen skillnad mot tidigare. Har du prövat att ladda in sidan igen, om det hände något vid överföringen?

2001-12-06, 12:45
Svar #2

sven johansson

Jag har laddat om men det står kvar?
 
Det står till vänster utefter sidan med mellanrum, orden står under varandra, men ej ihop.
Det börjar med ordet
answer  - det står i närheten av frågan om Carl Axel Johan Otto  
sedan står det
your
have -det står bredvid ditt svar under rubriken Swedish geography
så fortsätter orden:
pettersons
og
amerikan
om
som
1862
information
med
kommun
ikke
nere
 
Det verkar som om någon text slagit igenom och/eller hamnat helt fel. Mycket märkligt.

2001-12-06, 13:46
Svar #3

Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter)

Måste vara lite 'grafikspökerier' på din Pc för stunden.. -starta om datorn helt och hållet och titta på nytt..  //Peter

2001-12-06, 14:55
Svar #4

Ann Andersen

Är det inte så enkelt att du har ett för 'litet' fönster som du öppnar senaste-dygn-sidan med+ Om så är fallet så blir det ju radbryt på fel ställen och det ser då ut som om texten hamnat fel.
Mvh Ann

2001-12-06, 16:47
Svar #5

Nina M.Nordby

Har du sperret noen innstillingene i IE på noen måte de siste dagene? Jeg gjorde dette for en stund tilbake (for å forhindre virus) med det resultatet at sidene på Rötter ble et eneste stor rot. Da jeg endret innstillingenen tilbake igjen virket alt som det skulle.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna