ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Kaspersky 2012  (läst 414 gånger)

2012-02-27, 15:17
läst 414 gånger

Utloggad Patrick von Brömsen

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1404
  • Senast inloggad: 2023-04-09, 18:39
    • Visa profil
Hej på er!
 
Är det någon som har detta säkerhetspaket och som inte har problem med att ladda ned ex PDF-filer? Jag provade även att försöka ladda ned Crome, jag trodde det skulle lösa problemet utifall det var explorer som var problemet, men Kaspersky stoppade detta också. På tre datorer (olika användare) så stoppas filer på två av Kaspersky. Jag jämförde inställningar men fann inte direkt någon skillnad, men något är det.
 
Nu har ju Kaspesky support men den verkar ju omständig. De har ju även ett forum som hjälp men jag föredrar experterna här i första hand.
 
Tilläggas kan att det innehåller så mycket inställningar så man går vilse och inte vet alltid vad man skall göra.
 
Tilläggas kan att jag har provat med standardinställningar i programmet.
 
Vänligen Patrick
 
(Meddelandet ändrat av patrick 2012-02-27 15:21)
Vänligen Patrick : )

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna