ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Maja (Maria) Kajsa Andersdotter, Född: 29 Feb 1856  (läst 279 gånger)

2003-05-18, 18:41
läst 279 gånger

Baard H

Jag söker mer info om Maja (Maria) Kajsa ANDERSDOTTER, Född: 29 Feb 1856, Rännelanda, Alvsborg, döpt: 02 Mar 1856  
 
Enligt mina noteringar i från 1893 bor hon i Gustavi, Göteborg 14de roten hus 77. Där hennes dotter föds 4. jan. Enligt denna notering är Maja Kajsa född i Romelanda, men jag hittar henne inte där. Tror därför att det är Rännelanda, der jag hittar någon med rätt födelse datum.  
 
Dottern Esther Maria flyttar 13/11 1893 (Född 4. jan 1893) utan sin mor till Färgelanda. Jag har inte hittat henne som inflyttad i Färgelanda, och undrar därför om hon kommit till släkt i Rännelanda.  
 
Vet någon om Maja Kajsa flyttar till Göteborg?  
 
Vet någon något om hennes dotter?  
 
Är tacksam för all info om hennes familj.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna