ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hörnblad  (läst 682 gånger)

1999-04-08, 14:53
läst 682 gånger

Cissi Kullman

Jag har hört att det bara finns ett släkte som heter Hörnblad. Är det nån som känner till nåt om det, eller nåt annat om någon Hörnblad?

1999-10-01, 19:23
Svar #1

Kerstin Lehtihet

Mina vänner i Fruängen heter Hörnblad i efternamn. Dom bor i Fruängen, en förort till Stockholm.

1999-11-09, 19:18
Svar #2

Cissi Kullman

Vet du vart dom kommer ifrån. Jag är själv från Sthlm och min morfar hette Hörnblad.
Vore tacksam om jag kunde få kontakt med dom, om dom vill.

1999-11-12, 18:43
Svar #3

Kerstin Lehtihet

Du kan ringa Bengt och Gunnel Hörnblad på telefon 08-88 60 07.

2001-01-30, 14:07
Svar #4

Ewa Hörnblad

Jag heter Ewa Hörnblad, min familj och släkt kommer ifrån västernorrland.Jag släktforskar inte men råkade komma kontakt (via internet) med Pam Hurnblad i USA. Hon släktforskar ordentligt. Pam och hennes man Gary Hurnblad kan man nå via e-mail hurnblad@gte.net Hon vill komma kontakt med alla Hörnblad som finns. Min pappa hette Holger Hörnblad och var född 1914. Det här kanske man ska börja med, det verkar spännande!!!Kontakta gärna Pam och Gary om ni har något om Hörnblad!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna