ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Sparvath  (läst 795 gånger)

2006-05-31, 12:14
läst 795 gånger

Asger Berg

Sparvath, Gunild Gustave, född ca. 1780-1795, antagligen i Malmö.
Jag har henne som tjänstflicka i Köpenhamn i 1828. Alle upplysninger om hennes födselsort och tid samt familj önskas!
Venlig hilsen
Asger Berg, Danmark

2006-06-11, 11:32
Svar #1

gurli hansen

hej asger
jeg har først læst min mail nu som du har sendt mig men jeg fik ikke din mail adresse og kunne derfor ikke svarer dig men jeg har en gunnela sparvath hun er født i stc petri malmø den 17-10-1779 hun er datter af brygger johan jacob sparvath og anna fernstrøm kan det være hende
hilsen gurli hansen

2006-06-17, 21:32
Svar #2

Asger Berg

Mange tak for informationen! Ja, det kan meget vel være hende, da fornavn, omtrentlig alder og fødested passer. Jeg skrev i min mail, at hun i 1828 var ugift, da hun var i København. Men helt præcist er hun anført som enke, efter sergeant Peter Christensen Hamborg. (Jeg ved ikke, hvem han er, eller hvornår de er viet).
Venlig hilsen 
Asger Berg

2006-08-14, 14:15
Svar #3

gurli hansen

hej asger berg
ja så er jeg lidt sent igen men hvis det er hende så får hun en datter i sverige hun hedder gustava friedrika og hun bliver 7 år så død hun  d
3-6-1802 hun kan derefter været taget til københavn mere kan jeg hvis ikke oplyse dig om lige i øjeblikket  men jeg håber at det hjælper dig 
hilsen gurli hansen

2006-08-14, 14:28
Svar #4

gurli hansen

men det kan ikke være hendes barn det kan jeg regne ud så det må være den anden gunnilla  der er flere af dem så man render let rundt i dem   
hej

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna