ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Strandwitz  (läst 465 gånger)

2011-04-08, 19:46
läst 465 gånger

Utloggad Reidun Gjerdsjø

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2011-04-08, 19:46
    • Visa profil
Jeg søker de svenske anene og etterkommerne til:
Erik Wilhelm Eriksen Strandwitz født 1824 i Sverige. Gift med Maren Dorthea Ellefsen f. 31.12.1828 i Modum, Buskerud, Norge. De er bosatt i Bergen, Hordaland, Norge i følge http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn= f61301&gardpostnr=2724&personpostnr=31230&merk=31230#ovre
Erik Wilhelm var min manns tippoldefar, og jeg har etterkommere i Norge fram til ham. Jeg  deler gjerne disse opplysningene med dem som er interessert. Strandwitz-navnet var delvis i bruk som slektsnavn fram til 1998 i Norge.
Siden jeg finner en del nålevende svensker med Strandwitz-navnet og også samme fornavn som den norske grenen, regner jeg med at det må finnes slekt i Sverige. Men siden jeg ikke vet hvilken del av Sverige Erik Wilhelm kom fra, prøver jeg å få hjelp her.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna