ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Bysing, Eva (f. 1943)  (läst 1793 gånger)

2001-02-19, 22:54
läst 1793 gånger

Anna Hedén

Hej!
En av mina släktingar har en bror som har en dotter som är Eva Bysing. Jag undrar därför om någon har hennes släktträd. Jag är nämligen intresserad av hennes ursprung.

Eva Bysing är skådespelare om Ni inte visste det och kommer ifrån Hålby.

2001-02-20, 13:29
Svar #1

Lennart Dahl

...en släkting till dig som har en bror som har en dotter... Det borde väl enklare kunnas skrivas som att en släkting till dig är far till Eva Bysing. Man kan aldrig vara tydlig nog men det verkar nästan som om du har hittat på alltihopa om en släkting som har en bror som har osv

2001-02-20, 14:26
Svar #2

Anna Hedén

Hittat på!!
Brodern som jag är närmast släkt med är Lars Gunnar Eriksson. Hans bror ???? har en dotter som är Eva Bysing. Lars Gunnar är bara ingift i min släkt!!

Anna Hedén

2001-02-20, 19:41
Svar #3

Åsa Jarl

Hej!

Visst kan man ifrågasätta uppgifter men att göra det på ett sådant sätt som Lennart Dahl gör i inlägget ovan tycker jag är att vara lite väl mycket nedlåtande.

Varför inte frågan Anna Hedén istället för att anklaga henne för att "hitta på allt"?

MVH Åsa

2001-03-02, 22:20
Svar #4

Maj-Britt Svensson

Tänkte klistra in en bild av henne, ´men det går inte. Eva Bysing är en bra skådespelerska som är med på många olika teater scener/uppsättningar
tyvärr vet jag inget om hennes släkt, men det vore intressant att få veta om det finns mer talanger bakom henne.
 
Maj-Britt

2005-04-03, 23:31
Svar #5

Kenneth Östman

Bysing är taget efter gården Bysingsberg,Dingtuna sn.
i Västmanland.
Eva växte kanske upp där??

2005-04-04, 11:10
Svar #6

Utloggad Jessica Olson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1351
  • Senast inloggad: 2015-03-22, 08:14
    • Visa profil
Född 430306 i Västerås av lantbruk Holger Eriksson och Birgit f Andersson enl vem är vem 1991.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna