ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Norling, Figge (f. 1965)  (läst 859 gånger)

2000-12-02, 00:00
läst 859 gånger

Utloggad Lars Nylander

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 627
  • Senast inloggad: 2023-07-08, 23:39
    • Visa profil
Den släkt Norling som skådespelaren Figge Norling härstammar från lär komma från Östansjö i Söderala socken i södra Hälsingland. Åtminstone finns släktingar till honom bosatta där.
 
Vet någon något om detta?

2001-01-17, 15:40
Svar #1

Lars Norling

Hej du, Lars Nylander.
 
Jag är tremänning med Figge och tillhör likaledes de Norlingar i Östansjö. Pappa Gunnar är kusin med Figges farsa Lars. Min vän Lollo i Linköping tipsade om detta inlägg och det var ju kul att du är intresserad av min humbla släkt. Hon släktforskar också en del och vet bra mycket mer än jag om min släkt. Vill du veta mer så har hon nog inget emot att du kontaktar henne på lollo.johansson@bigfoot.com
 
Tjenis
 
/Lasse

2001-08-05, 17:07
Svar #2

carro

Hej jag heter caroline humbla. är 18. Det är så otroligt när man läser sånt här. Om min släkt för jag antar eller hoppas att vi är avlägsna släktingar=)
Jag bor med min familj på 5 stycken pappa bär vidare namnet humbla.  och hans 4 bröder stefan micke göran och peter Humbla. Jag har väldigt stor släkt vad jag vet hittills 21 kusiner och massa sysslingar osv. skulle vara intressant att veta mer om Humbla släktet. skriv till mig om ni vet mer =) tack kram hej/ Hat_a@hotmail.com
                          carro/

2001-08-05, 17:56
Svar #3

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
Hej carro! Kolla, här finns massor om Humbla, Humble och Humla. Kanske är det nåt som passar? Lycka till!!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna