ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Wilander, Mats (f. 1964)  (läst 1881 gånger)

2001-03-12, 17:42
läst 1881 gånger

Arne Sörlöv

Enl en för flera år sedan avliden släkting till mig hade Mats Wilander förfäder från Blekinge. Är det någon som känner till något om detta?
Mvh Arne

2001-03-18, 13:33
Svar #1

Christian Andersson

Hej Arne!
 
Jag har försökt skicka över information via mail till dig, men det verkar som om den inte når ända fram....... Kan du inte maila mig under ovanstående adress så gör jag ett nytt försök .........
 
Mvh Christian

2001-03-18, 14:05
Svar #2

Björn Thunberg

Hallå, där inget hemlighetsmakeri här inte, antingen kan du väl lägga ut Mats Wilanders släktträd här, eller åtminiatonde ge en förklaring varför det inte skall vara här.
 
Man skall inte svara direkt till den som frågar.

2001-03-18, 14:06
Svar #3

Utloggad Anna Lindgren

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 14
  • Senast inloggad: Aldrig
    • Visa profil
Hej.
Det finns andra som är intresserade av Wilander släkten. Kan ni kanske skriva lite här också.

2001-03-18, 19:06
Svar #4

Christian Andersson

Hej Björn, Anna och alla andra intresserade.
 
1) Först och främst skulle jag vilja ha Mats Wilanders eget godkännande innan jag lägger ut hela hans familjeträd till allmänt beskådande på webben.
 
2) Eftersom vi är flera som hjälpts åt att forska fram anorna vill jag att även de andra skall vara med vid en eventuell publicering.
 
3) Eftersom Arne Sörlöv, som initierade frågan, sannolikt har gemensamma anor med Mats vill jag ha hjälp från hans sida att försöka klarlägga de grenarna för att göra släktträdet mera komplett.
 
Hoppas ni är nöjda med denna förklaring. Kan ni inte ge er till tåls så är det väl bara att forska själva och se vad ni hittar!
 
Även en kändis kanske vill ha en viss intrigitet. Anbytarforum är ju trots allt inte detsamma som Hänt-i-veckan.
 
Mvh Christian

2001-03-18, 21:41
Svar #5

Björn Thunberg

Okej, för mig jag accepeterar detta, inga problem.
Mvh.
Björn

2003-03-23, 14:44
Svar #6

Anne-Lie Englin

Wilander har släkt i Örebro, det är allt jag vet.

2003-03-24, 12:50
Svar #7

Pelle Svan

Mats Wilander har en farbror som heter Arne Wilander i Gäreestad, Ronneby komun i Blekinge. Han och hans bror är födda i Småland någonstans.

2003-05-16, 21:42
Svar #8

Christian Andersson

Hej Pelle Svan utan mailadress!
 
Ska vi lägga ut uppgifter pa nätet om nu levande personer bör de väl i alla fall vara korrekta. Arne Wilander och hans bröder är födda i Blekinge!
 
mvh Christian

2004-07-15, 21:53
Svar #9

Utloggad Patrick von Brömsen

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1404
  • Senast inloggad: 2023-04-09, 18:39
    • Visa profil
Hej christian
 
Jag får inte mailen att funka till dig nu. Har du gjort någon ändring eller är det jag (stor risk).
 
Vänligen Patrick
Vänligen Patrick : )

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna