ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Winberg, Margareta (f. 1947)  (läst 715 gånger)

2000-06-03, 23:56
läst 715 gånger

Håkan Håkansson

Finns det någon som har forskat i nuvarande jordbruksministern Margareta Winbergs anor?

2001-06-28, 07:12
Svar #1

Utloggad Ingvar Nore

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 179
  • Senast inloggad: 2020-03-19, 09:43
    • Visa profil
    • www.ingvarnore.se
Håkan,
jag har stött på Margareta Winbergs anor. Kontakta mig för mer info.
ingvarnore@hotmail.com

2001-06-29, 20:32
Svar #2

Björn Thunberg

Varför detta hemlighetsmakeri ?
Om det finns något sjukt med jordbruksminister Winbergs anor bör dessa inte spridas utanför hennes släktkrets. I annat fall bör materialet sättas ut här.
 
Så Ingvar upp till bevis!

2001-06-30, 09:49
Svar #3

Utloggad Ingvar Nore

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 179
  • Senast inloggad: 2020-03-19, 09:43
    • Visa profil
    • www.ingvarnore.se
Hej Björn,
det är absolut inget sjukt. Jag söker ättlingar till en av mina anfädrar Nils Peter Svensson. En ättling till Nils skall vara Margareta Winberg. Eftersom jag inte är helt säker på alla led vill jag inte skriva något här innan jag kontrollerat alla uppgifter. Frågan var ställd av Håkan Håkansson och det finns flera i denna gren som heter Håkansson varför jag hoppades på mer info. Tyvärr lämnade inte Håkan någon epostadress.
/hälsn Ingvar

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna