ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Söker fader till Ingemar Ögren  (läst 525 gånger)

1999-11-05, 23:54
läst 525 gånger

sei591u

Hej! Jag skulle vilja ha reda på min svärfars fader, Min svärfar heter:Ingemar Ögren Född 19220127 född i Mörsil, Jämtland, Moder Ingrid Ögren född: 19000515 Näs i Jämtland. Är det någon som känner till detta eller är i närheten ??, Släkten närmast verkar väldigt förtegen & hemlig var person sköter sin sak. Så det är både svårt och intresant att forska på denna person. MVH Lena Söderström

2009-08-02, 13:26
Svar #1

Utloggad Petra Ögren

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 4
  • Senast inloggad: 2009-08-02, 22:38
    • Visa profil
    • www.seeme.dinstudio.se
Jag har fått mitt efternamn Ögren av min pappa Mats Olov Ögren vars föräldrar hette Nils-Olov Ögren och Ingegärd Ögren. Nils-Olov Ögren dog av hjärtinfarkt 1980-03-31. Min pappa hade två bröder och en syster som fortfarande är vid liv. Den ena av pappas bröder hette Gunnar Ögren, född 1934-11-29 och dog av sjukdom 1976-02-24. Jag vet inte om min farfar hade några syskon men jag förmodar att han hade det och vem vet om någon av bröderna kan ha hetat Ingemar eller om han hade någon syster som hette Ingrid. Ser ju att inlägget är inlagt för 10 år sedan så jag vet inte om du som skrev det kommer läsa detta men någon annan inom släkten Ögren kanske nappar på detta?
 
MVH/Petra Ögren

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna