ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Wilhelmina Moberg född Forslund  (läst 653 gånger)

1999-11-21, 19:13
läst 653 gånger

Ellinor Andersson

Jag letar efter uppgifter gällande Wilhelmina Moberg född Forslund. Hon föddes i Ovansjö och flyttade sedan till Oslättfors. Hon gifte sig med Anders Moberg som också kommer från Ovansjö han föddes 22/2 1843.
 
Ellinor

1999-11-22, 21:20
Svar #1

Utloggad Katarina Sohlborg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3058
  • Senast inloggad: 2024-03-13, 23:53
    • Visa profil
    • www.thorsaker.se
Hej Ellinor. Har du fler uppgifter om Wilhelmina, födelseår?, när gifter hon sig och var?. Allt av intresse för att kunna hitta henne.
Anders Moberg har jag koll på.
Hälsningar Katarina
Katarina Sohlborg

1999-12-05, 20:24
Svar #2

Gösta Sjöberg

Hej Katarina
Jag är kusin med Ellinor och har ungefär samma data som hon. Enligt dessa är Wilhelmina född 1852-07-05 men det är också allt vi vet. Om du har koll på Anders Moberg så är jag intresserad av alla data speciellt om du har något om hans far.

2000-02-15, 23:39
Svar #3

Gösta Sjöberg

Jag har nu fått andra uppgifter som säger att Wilhelmina är född i Ockelbo samma datum och att hennes far var Olof Forslund f 1821-03-11 i Hille. Om någon kan verifiera detta och helst ge fler anor så vore jag tacksam.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna