ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ättlingar till Per Olof Larsson Lindström och Stina, född Malm  (läst 548 gånger)

2000-06-26, 23:33
läst 548 gånger

Harriet Björneheim

Deras son hette Karl Johan Edvin f 11/10 1901. Finns barn barnbarn så har jag några brev från Stina som kanske kan intressera.

2002-07-31, 08:58
Svar #1

Agneta Björk

Hej Harriet!
Härstammar de båda personerna från Österfärnebo? I så fall kanske jag känner några ättlingar till dem.
Hälsningar Agneta Björk

2005-01-03, 22:15
Svar #2

Harriet Björneheim

Hej Agneta!
Har inte varit inne på den här sidan på flera år och alltså inte svarat dig.Men nu kommer ett svar ändå -hoppas du läser det eller någon som känner igen personerna.
Stina Malm var min mammas faster. Hon föddes 21/6 1861 och kom från Ålbo Hedesunda.  
I ett brev skriver Stina att vi har fått en flicka som fyller ett år om lörda hon heter kerstin ingeborg. Jag vet inget om Österfärnebo.
Hälsningar
Harriet

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna