ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Junsuando församlingsbok 1914-1925, pag 13  (läst 922 gånger)

2013-03-23, 15:53
läst 922 gånger

Utloggad Johan R. Honkainen Gyllenspetz

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 616
  • Senast inloggad: 2024-03-28, 08:55
    • Visa profil
    • JG Genealogy
Hej!
 
Ser någon vilket yrke/titel Anna Maria Takajärvi på rad 16 har? Jag kan tyvärr inte posta bilder från min dator.

2013-03-23, 17:30
Svar #1

Utloggad Bertil Englund

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 577
  • Senast inloggad: 2017-10-22, 11:44
    • Visa profil
Johan
Hjälp kv. får jag det till, alltså borde det betyda Hjälpkvinna.
 
Du kan enkelt skicka med bilder om du bara trycker på knappen Prt-Scrn (Print screen) så finns bilden i urklipp. sedan är det bara att öppna ett fotoprogram och lägga in bilden.
Använder själv Photofiltre, ett gratisprogram, då är det bara att trycka ctrl-shift-v så har du bilden framme och kan beskära den. Är bilden för stor är det bara att ändra storlek tills den är mindre än 200 kb som är maxstorleken i forumet.
 
 

2013-03-24, 13:36
Svar #2

Utloggad Johan R. Honkainen Gyllenspetz

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 616
  • Senast inloggad: 2024-03-28, 08:55
    • Visa profil
    • JG Genealogy
Tack Bertil!
 
Jag var lite inne på det, men kände mig osäker på läsningen. Tack för instruktionen om hur jag lägger upp bild, jag skall testa det nästa gång.
 
Vänligen,
Johan R. Sjöberg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna