ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Kristianstad stadsförsamling C:8 (1807-1833)  (läst 515 gånger)

2011-02-14, 09:09
läst 515 gånger

Utloggad Lennart Bundy

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 209
  • Senast inloggad: 2023-08-29, 20:10
    • Visa profil
    • bundys.se
Hej!
 
Nu ett problem till. Gäller födelsenotisen för fmfm (Hildegard* Elise Gustava Christine Wetter), som jag inte kan läsa. Tacksam för hjälp!
 

Kristianstad stadsförsamling C:8 (1807-1833) AD bild 125 sid 245.
 
Hälsningar  
Lennart

2011-02-14, 09:59
Svar #1

Utloggad Mats Pettersson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 4723
  • Senast inloggad: 2024-03-05, 11:22
    • Visa profil
Dotter af handelsm. J: H: Wetter och des hustru Gustava Lundberg
Kopierar testes direkt från DDSS (som jag kan rekommendera Dig att söka på http://ddss.nu
Susc. Rector Hansons hustru A: E: Testes. Fru C: S: Hjort, och Fru Directeurskan Henning, Ms: Marie Fogelklov, dito August Liungberg, Directeur Henning, Fabriquer Ruberg, och Directeur Liungberg, Art: Capitainen Baher, Doctor von Bergen
Mats

2011-02-14, 13:59
Svar #2

Utloggad Lennart Bundy

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 209
  • Senast inloggad: 2023-08-29, 20:10
    • Visa profil
    • bundys.se
Hej Mats och tack för hjälpen  denna gången också. Mycket bra med tipset om DDSS, som jag använt tidigare men missat nu, eftersom jag ett antal gånger råkat ut för att dom personer jag sökt inte fanns med. Vid en test på några olika nu fanns dock alla med!
 
Mvh
Lennart

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna