ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: En stilla undran  (läst 452 gånger)

2005-04-30, 08:30
läst 452 gånger

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Hur kan man förbjuda Kantstött porslin, med vänligt småprat, men tillåta sådana hätska diskussioner, där man spyr galla över varandra, som i ämnet Ny logotype?
 
Jag tycker inte att något av diskussionerna har med släktforskning att göra. Är det här det enda forum, man kan diskutera dessa problem, som görs gällande i Ny logotype?
 
Trevlig Valborg!
Ann-Mari Bäckman

2005-04-30, 09:32
Svar #1

Rune Edström (Rune)

Hej Ann-Mari
Enda felet med KP var att det höll på bli populärare än det övriga som fanns på AF. Och sånt kanske inte får inträffa?  
Någon ny omgång kommer troligen inte den här mandatperioden? Även om den vederkvickande våren verkar vara på gång.
Trevlig helg från mej med
rune

2005-04-30, 12:12
Svar #2

Utloggad Steve Palmquist

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1210
  • Senast inloggad: 2011-12-06, 15:18
    • Visa profil
Nej tyvärr. Jag försökte med en ny ordet är fritt rubrik ? la KP  i förrgår som jag kallade orubricerat ogräs, det censurerades naturligtvis bort direkt. Var det f?r att jag citerade Gertrud Steins kända dikt en ros är en ros är en ros?  
KP tog inte alls uppmärksamheten från släktforskningen, men förstärkte den och gjorde att dem som deltog kände varandra lite bättre + många andra positiva bieffekter...
 
M.V.H. Steve

2005-04-30, 13:59
Svar #3

Rune Edström (Rune)

Hej Steve
Såg ditt försök, men tog inte på. Har inte sett någon information av Rötterrådets sista möte, som väl är det som kan föreslå  ett nytt sånt försök.
Den infon kommer väl strax före dom har sin nästa sammankomst, nån gång till hösten. Så dränk inte sorgen för hårt med Sangrian. Vi lever säkert genom ändå.
Valborgsmässohälsningar
rune

2005-04-30, 16:32
Svar #4

Utloggad Steve Palmquist

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1210
  • Senast inloggad: 2011-12-06, 15:18
    • Visa profil
Ha en trevlig Valborg Rune och alla andra på Rötter! Skål! Salut! Hick!
 
Steve smiley

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna