ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Gundfri  (läst 614 gånger)

2012-12-04, 13:15
läst 614 gånger

Utloggad Anders Eriksson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 451
  • Senast inloggad: 2023-12-18, 08:25
    • Visa profil
Nån som vet nått om Anders Andersson Gundfri, han var dragon,född 17850516 i Dalum,död 18411005 i Rångrdala.Vill veta nått utöver det dom står i soldatregistret. Tack på förhand Anders

2014-01-09, 08:56
Svar #1

Utloggad Matthew Petersen

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 2
  • Senast inloggad: 2014-01-12, 22:02
    • Visa profil
Ledsen om min svenska är dålig, jag använder www.translate.google.com - Jag är i USA. Jag var på denna plats och jag såg referenser för Brita Olofsdotter född den 20 juli 1787 in Gingri. Jag skulle vilja se om det är samma person som du talar om (hon skulle vara min 4: e mormor). Den information jag har säger att hon gifte sig med Anders Gundfri (eller Gundfrid) - född i Blidsberg. 16 maj 1785. De hade tre barn, Lena, Sven, och Maja (Maria). Jag är en ättling till Maja. Om någon är en match, är du välkommen att kontakta mig på matt_n_petersen@yahoo.com

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna