ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Isgren  (läst 782 gånger)

2002-12-07, 22:17
läst 782 gånger

ingegerd

Jag söker information om min farmor Gunhild Isgren f. 1902 och hennes bror Einar f. 1904 i Stockholm Deras far hette Anders Isgren och kom ifrån Västergötlan medan modern var ifrån Stockholm.
 
Önskas med uppgifter kontakta mig.
Ingegerd

2002-12-08, 00:24
Svar #1

Peter Karlsson (Peterk)

Jag ser att du sökt henne (dom) för snart ett år sedan här och då inte fått så mycket svar heller - däremot angav du då ett födelsedatum på henne.. Där skrev du även ut ditt fullständiga namn och en e-postadress, vilket ju underlättar om man vill bli kontaktad..  
På CD:n Sveriges dödbok fanns en kvinna f.1902-10-17 i Klara, Stockholm med just de tre förnamn du angav för henne då, men hon står som ogift med efternamnet Almqvist så det kan väl knappast vara intressant..
Har du mer uppgifter så är det förstås bättre du presenterar dem här direkt, så blir det lättare att svara dig.. Har jag förstått frågan rätt så söker du alltså ingenting bakåt i tiden, utan vill veta vad det blev av dessa två senare..
Mvh/Peter

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna