ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Atelje Caarina i Katrineholm  (läst 574 gånger)

2002-11-24, 10:35
läst 574 gånger

Malin Lyktberg

Vill här bara passa på att tipsa människor som fotograferat sig på Atelje Caarina, Katrineholm, Att;  hon har sparat varje negativ, (iallafall sedan hon började som fotograf i Nävertorp).
Min far var där som ung,på 60-talet, tog kort, dessa har hon kvar negativ, kopior på vissa utav. Jag har själv varit där, beställt bilder hon tagit,  bröllopsfotografier,  från då mina föräldrar gifte sig, 1972. Tänkte att; detta kan ju vara bra för männiksor att veta, då de flesta fotografer skickar iväg sina negativ. Hon kunde även tipsa om vart andra fotografer gjort utav sina negativ, vart de skickat iväg dessa. (Minns ej vart hon sa de skickades).Hur som helst, hon har sin atelje kvar än, fast hon gått i pension, så passa på och gör ett besök där!

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna